فناوری

هیچ چیز CMF Phone 1 در مقابل Nothing Phone (2a): تفاوت چیست؟

هیچ چیز CMF Phone 1 در مقابل Nothing Phone (2a): تفاوت چیست؟

هیچ چیز اخیراً CMF Phone 1، یک گوشی ارزان قیمت واقعی از زیر نام تجاری مقرون به صرفه این شرکت. 

بنابراین، چگونه با یکی از تلفن‌های ارزان قیمت خود Nothing مقایسه می‌شود، تلفن چیزی نیست (2a)؟ به خواندن ادامه دهید تا بدانید این دو گوشی هوشمند چگونه با هم مقایسه می شوند. 

تلفن Nothing (2a) دارای چراغ‌های Nothing’s Glyph است 

امضای بصری Nothing چراغ‌های Glyph آن است و Nothing Phone (2a) دارای نسخه کمی ساده‌تر از آرایه LED تلفن (1) و تلفن (2) است. در عوض، تلفن (2a) تنها دارای سه LED است که برای سیگنال دادن به اعلان‌های دریافتی روشن می‌شوند، بازخورد بصری را برای تایمرهای دوربین یا هر چیز دیگری که برای برنامه‌ریزی آن‌ها انتخاب می‌کنید، ارائه می‌کنند. 

هیچ چیز به طور کامل از چراغ های Glyph در CMF Phone 1 چشم پوشی نکرده است، به جای آن طراحی مدولار ساده تر اما نه کمتر جالب را انتخاب کنید. 

Nothing CMF Phone 1 طراحی ماژولار دارد 

همانطور که گفته شد، Nothing CMF Phone 1 دارای طراحی منحصر به فرد و مدولار است. 

قاب پشتی MF Phone 1 را می توان جدا کرد و آن را تعویض کرد تا هر زمان که تمایل به تغییر داشتید، رنگ گوشی خود را تغییر دهید، با قیمت هر قطعه اضافی حدود 30 پوند. این همچنین یک ویژگی عالی برای کسانی است که مستعد افتادن و خراشیدن گوشی‌هایشان هستند و به شما این امکان را می‌دهد که قاب پشتی را با کمتر از هزینه تعمیر معمولی تعویض کنید. 

همچنین یک پیچ چرخ کوچک به نام نقطه لوازم جانبی در لبه پایینی تلفن وجود دارد. یک قلاب بند، یک پایه برای نگه داشتن گوشی هنگام تماشای ویدیو و برقراری تماس و یک صفحه پشتی مغناطیسی که همراه با کیف پول کارت مغناطیسی قابل مقایسه با لوازم جانبی MagSafe اپل (منهای قابلیت شارژ بی سیم) وجود دارد. 

Nothing CMF Phone 1 and all accessories
هیچ چیز CMF تلفن 1

تلفن Nothing (2a) دارای دوربین فوق عریض 

وقتی نوبت به دوربین می‌رسد، هر دو گوشی توسط یک سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت هدایت می‌شوند. با این حال، تنها گوشی Nothing Phone (2a) دارای دوربین دوم 50 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض است. 

ما دریافتیم که این دوربین دوم نتایج مناسبی ارائه می‌دهد، اما برای جزئیات یا محدوده دینامیکی با سنسور اصلی مطابقت ندارد. 

Nothing CMF Phone 1 صفحه نمایش روشن تری دارد 

در حالی که تلفن Nothing (2a) به طور کلی یک پله بالاتر از Nothing CMF Phone 1 ارزان تر است، یکی از زمینه هایی که CMF Phone 1 در آن می درخشد صفحه نمایش آن است که ما متوجه شدیم بزرگ، روشن و روشن است. پر جنب و جوش. 

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت است. تلفن (2a) همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است، اما حداکثر روشنایی این گوشی 1300 نیت است و 700 نیت پشت تلفن CMF باقی می ماند (اگرچه هنوز هم بسیار روشن است).

Nothing Phone 2a
هیچ تلفن 2a

The Nothing Phone (2a) یک چیپست حرفه ای دارد 

در نهایت، شایان ذکر است که Nothing Phone (2a) از چیپست کمی قدرتمندتر از Nothing CMF Phone 1 استفاده می کند. 

Nothing Phone (2a) توسط نسخه تنظیم شده مدیاتک Dimensity 7200 Pro که با حداکثر 12 گیگابایت رم جفت شده است. در حالی که این چیپست بسیار کمتر از Snapdragon 8 Gen 1 موجود در Nothing Phone (2) است، با این وجود عملکرد خوبی نسبت به قیمت خود ارائه می دهد و می تواند 30 دقیقه بازی سبک و به دنبال آن 20 دقیقه بازی سه بعدی پایدار در ما انجام دهد. تست ها 

Nothing CMF Phone 1 در عین حال بر روی MediaTek Dimensity 7300G با 8 گیگابایت رم اجرا می شود. باز هم، این یک چیپست مقرون به صرفه است، اما ما متوجه شدیم که این تلفن می تواند یک 30 دقیقه تور ماریو کارت را با گرم شدن گوشی یا لکنت عملکرد، مدیریت کند. با این حال، انتظار نداشته باشید که بتوانید بسیاری از بازی ها را در بالاترین تنظیمات گرافیکی خود انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا